08 Şubat, 2009

KAHVALTILIK

Dün sabah oytun paşa'nın yoğun isteği üzerine yaptığımız kahvaltılık.istiyor çünkü beraber kesiyoruz bana yardım ediyor.hamurla oynuyor..
yapılışı çok kolay 2 yumurta,1 bardak yoğurt,biraz kabartma tozu ve un.hepsini yoğuruyoruz.çok sert değil ama yumuşakta değil.orta bir hamor olacak.açıyoruz ve istediğimiz gibi kesiyoruz.sonra yağda kızartıyoruz.çocuklar için besleyicide olduğunu düşünüyorum.ayrıca ben hamurun içine peynirde rendeliyorum.yoğurt-yumurta -peynir..hepsi içinde.

3 yorum:

ELBİSTANLI dedi ki...

Hepbareber birbirimiz için Ayet-el kürsi okumamız yarın benim blogumda
başlıyor inşaallah.listede adınız yoksa eklenmek ve okumaya katılmak için
bloguma ziyaretini bekliyorum arkadaşım.Liste tamamlandığında her
arkadaşımız için 1 adt okumanız gerekiyor.toplamda kaç adt okunacağı liste tamamlandığında belli olacak.hayırlı günler hayırlı haftalar..

sennur dedi ki...

Pek güzel kabarmış, ellerinize sağlık, afiyet olsun
Sevgiyle kal

makhina hobi dedi ki...

selam canım ellerine sağlık harika görünüyor oytun paşaya yarasın :)sevgiler

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails