08 Şubat, 2009

SLİKON OMLET KALIBI

Bir süre önce DERYALI GÜNLER'de görüp girdiğim her büyük markette arayış içine girdiğim bu omlet kalıbını bu gün şans eseri BİM'de buldum.Öyle sevindimki anlatamam.Ve de gerçekten çok komik bir fiyata 1.99 tl. yarın ilk kez yapıcam bakalım nasıl olacak şekli tutturabilicemmi.ama deryalı günlerde aşçı krep yapmıştı kalp şeklinde çok güzel olmuştu.farklı tasarımlar içinde kullanılabilir.fikirlerinizi bekliyorum.
kabının üzerinde http://www.biricik.com.tr adresi var.başka ürünlerde vardır.heralde henüz bakmadım.
bu arada slikon kalıplarımız onuda belirtiyim.

2 yorum:

neseersoy dedi ki...

kalıplar çok güzel yarın ilk işim markete bakmak olacak.
Güzel bir hafta diliyorum.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Ben evimde plastik bişey kullanmıyorum hamur leğenim dışında hele de sıcak hiçbir şeyde kullanmıyorum sağlık açısından zararlı olduğu için tamamen cam ve porselene döndüm.Ama çok sevimlilermiş güle güle kullan canım

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails