14 Temmuz, 2014

Evde iskender kebap

Malzemeler:
3 dilim biftek
3 kaşık sıvı yağ
Sos:
2 kaşık tereyağ
1 kaşık domates salçası
1 çay bardağı su
Kekik
Karabiber
Tuz
Tandır pide ve yoğurt
Yapılışı:
Buzlukta rulo olarsk dondurdupum bifteği ince ince dilimledim.yağda suyunu çejene kadar kavurdum. 
Bir yandan küp doğradığım pideleri tavada ısıttım.
Tereyağını tavaya aldım erirken içine salça ve suyu ilave ettim . Kaynayınca tuz kekik ve karabiberi ekledim.
Bu arada ısınsn pideleri servis tabağına aldım. Etler suyunu çekip kavrulunca pidelerin üzerine kotup üzerinede sostan gezdirsim. Yanınada yoğurt.
İlk deneme için beğeni aldı. Sizde deneyin tavsiye ederim. 
Bi dinya para verip tadına varamadığımız edirnede artık kendi yapma kararım en doğrusuydu.
Afiyet olsun..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails