25 Aralık, 2009

DİLBER HALA BERESİ..


36 trabzan yaparak 2 sıra önden 2 sıra arkadan kareyi oluşturuyoruz.daha sonra 3 tarafından ilmek çıkarır gibi trabzanları çevresinden yine 2 sıra önden 2 sıra arkadan tamamlayıp arkadan toparlayıp büzüyor ve çiçeklerini dikiyoruz..

Bu ismide ben taktım.belkide değildir ismi bu ama.gerçekten çok hoş model.
daha önce kendime yaptığım BURADA-http://nagice.blogspot.com/2009/02/dilber-hala-beresi.html açıklamasınıda oradan bulabilirsiniz..
Biraz parlak çıkmış.ama her rengi çok hoş oluyor..


9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık olsun anlatmışsın da yapılışını.Güzel günlerde kullanın.Hayırlı cumalar olsun.

mandalincikmazi dedi ki...

Çok hoş
aynısı olmuş yapan eller dert görmesin kullanan iyi günlerde kullansın sağlıkla ...
Sevgiler......

yildiz dedi ki...

Ben lafimi ortaya korum,begenen begenir,begenmeyen begenmez.....
Aynisi olmus,ellerinize saglik.

berrince dedi ki...

ÇOk hoş görünüyor ellerine sağlık
annenin kekini deneyeceğim
sevgiler
berrince.com

Adsız dedi ki...

o logo bu sayfaya hiç yakışmamış.

Nazan dedi ki...

Sevgili Nagihan açıklama için çok teşekkürler.Geçen senelerde yaşlılar evinde teyzeler bu tip bere istemişlerdi bizden.Senin açıklamanı görünce çok sevindim.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

nazancığım bak işe yaramayasına bende sevindim şimdi.çok basit bi model.yanlız yaparsanız tok bi iple daha güzel oluyor aklınızda olsun....nagice

Elifin Terazisi dedi ki...

merhaba, "iki sıra önden iki sıra arkadan" derken neyi kastettiğinizi anlamadım. Açıklayabilir misiniz? Teşekkür ederim

Elifin Terazisi dedi ki...

Dikkatli bakınca anladım, teşekkürler:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails