20 Ekim, 2009

SÜTLAÇ


M ALZEMELER:
1kg. süt
1.5 çay bardağı pirinç
1 lt.su
2 yemek kaşığı pirinç unu
2,5 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
YAPILIŞI:
pirinci 1 lt su ile suyunu çekene kadar pişirin.soğuk sütün içine karıştırın.ayrı bir kapta pirinçununu 1 bardak su ile ezin.süt ve pirinç kaynar gibi olunca içinden bu kasenin içine biraz alın ve karışımı tencereye dökün.sonra şekeri ve 1 paket vanilyayı ilave edin.aralıklı karıştırarak kıvamını bulunca söndürün.kaselere alın üzerine biraz tarçın.afiyet olsun..

3 yorum:

yesildomates dedi ki...

canım ellerine sağlık..
pek severim..miss gibi olmuş..
sevgiler...

nurmutfakta dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN



46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com/

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

19 EKİM 2009 - 2 KASIM 2009

TARİHLERİ ARASINDA

http://nurmutfakta.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

sheyla dedi ki...

El arroz con leche es una tradicion de Perú donde vivo , y se prepara casi asi, pero le falta canela ,clavo de olor y al ultimo se le hecha rajita de limon , y se empolvorea con canela molida, un beso



Rice pudding is a tradition in Peru where I live, and is prepared almost as well, but lacks cinnamon, cloves and the last slit is made of lemon, and cinnamon empolvorea with a kiss

Fabiola

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails