08 Şubat, 2007

TEŞEKKÜRLER...

İnanın yazarken bile hale kalbim pırpır diyebilirim sizlere.bu gün büyük bir süpriz yapan DİDEMS'in paketi geldi.Hiç haberim yoktu.oysa CANDAN bana bir paket göndermişti ve onu bekliyordum.Misafirlerim vardı kargo geldiğinde tam açarken birde baktım didemciğimden.AAAaaa ... falan derken titreyerek açtım aman Allah'ım nasıl güzel bir bluz ve Oytun için çok güzel bir puzzle.çok ama çok teşekkür ediyorum.İnce ruhlu arkadaşım.Çok mahçup odum kendisine karşı.Resimlerinide ekliyeceğim ama pilim aksilik çıkardı ekliyemedim.Hatta bu gün dışarı çıkarken bluzu giydim bile.
Ve
11-12 gibi bunlar yaşanırken saat 13:30 gibi CANDAN'ın paketide gelmezmi.YAA valla öyle mahçup oldum ki ikinize karşıda.oytuncuğumun şapkasıyla resmini çektim hemen.Cezerye ve Yayla bandırmasınıda sağolasın afiyetle yedik.Canım sarı şeker dostum.sanada binlerce teşekkürler.Nasıl mutlu ettiniz bu gün beni anlatamam.hala içim pırpır diyorum ya inanın valla.
Meraklananlar var biliyorum.Yarın akşam resimleri ekleyeceğim.piller bi şarj olsun..
Tekrar ikinizede teşekkürler ediyorum.Her şey gönlünüzce olsun.dostluğumuz daima sanalda yada gerçekte hep devam etsin.Sizleri çok seviyorum.

3 yorum:

yumak dedi ki...

Canım arkadaşım bugün bende çok mutlu oldum. Didemcim bana da hediye yollamış. Güzel arkadaşımız ne kadar ince düşünmüş. Bende sayfamda yayınlıycam bana gönderdiği hediyeyi. Burdan ona yine teşekkür etmek istiyorum. Ve yine söylemek istiyorum iyi ki hepinizle tanışmışım ve arkadaş olmuşum, Dilerim dostluğumuz hep böyle devam eder.
Hediyelerini güle güle kullan Nagihancım.

evkedisi dedi ki...

merhabalar,
hediyelerini iyi günlerde kullan arkadaşım.
canım, siyah güllü şalın için fiyat yazmamışsın. onu bir ara bana bildirirsen bloğa ekliyeceğim.
sevgiler.

Serra dedi ki...

Piller daha sarj olmadi mi ?:)) Ben kisakniyorum yaa.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails