07 Şubat, 2007

ÖRGÜ ETKİNLİĞİ -3 HAYATSU'DA

EVET,
Sevgili HAYATSU bu ayki etkinliği üstlenmiş ve ayrıca yanında çokta güzel bir yarışma ve amaçla.Size sayfasındaki duyurusunu aynen aktarıyorum.ilgilenen arkadaşlar hadi iş başına..

bu ay ki,örgü günleri etkinliği için ev sahibi benim. http://elorgusu.blogspot.com/ arkadaşımla birlikte,benim evsahibi olmam konusunda anlaştık.bu etkinlik için konumuz:çocuk hırkası.
çocuk hırkası seçmem de iki nedenim var.
birincisi;bir örgü yarışmasına katılım sağlamak.
ikincisi,çoğumuzun küçük çocuğu var,onları sevindirmek.
isteyen hem etkinliğe ,hem yarışmaya,isteyen sadece etkinliğe katılabilir.yarışmaya katılırsanız,ördüğünüz hırkaları dergideki adrese,resim ve tariflerini bana göndereceksiniz.sadece etkinliğe katılacaksanız,hırkalar siz de kalacak,resim ve tariflerini bana göndereceksiniz.
yarışmanın koşulları için bu ayki,seninle dergisini almamız gerekiyor.ya da bu linki tıklayarak bilgi edinebilirsiniz.
http://www.seninle.com.tr/
dergide yarışma koşulları,ayrıntılı bir şekilde anlatılmış.o yüzden ben yazmıyorum.yarışmanın en hoşuma giden yönü,kazanıp kazanmamak değil,ördüğümüz hırkaların çocuk esirgeme kurumuna bağışlanacak olması.düşünsenize,kendi çocuklarımız için,bugüne kadar neler ördük,neler giydirdik.ama ordaki çocukların böyle bir şansı yok.gelin bu seferde,onları çocuğumuz yerine koyup,onları sevindirelim.bu hırkalar yarışmadan sonra,çocuklara 23 nisan da giydirilecekmiş.onları sevindirmek için,iyi bir katılım bekliyorum.yok katılmak istemezseniz,o zamanda kendi çocuğumuza örelim olur mu?
aslında her ayın 29u etkinlik için belirlenmiş ama işin içinde yarışma olduğu için tarihi değiştirmek istiyorum.hırkalar 15 marta kadar gideceği yere gönderilecekmiş.o yüzden tarihi biz 10 mart yapalım.sizler 10 marta kadar ördüğünüz hırkanın resmini ve yapılışını mail adresime gönderin.10 martta ben de bloğumda yayınlayayım.bu tarihten önce olmasın çünkü,"sonra benim modelim çalındı,o model benimdi "gibi suçlamalara kimse maruz kalmasın.resmi göndereceğiniz tarihte,zaten postaya ya da kargoya vermiş olursunuz.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails