17 Mart, 2006

ALLAH SEVGİSİZ BIRAKMASIN...

Sevgili Hobi dostum HAYATGÜZELDİR tarafından sobelendim.Teşekkür ederim.Ve KİMSE SEVGİSİZ KALMASIN diyerek bir şeyler yazmaya çalışıyorum..
1-Sizce sevgi nedir?
Sevgi bence yaşam boyu kaybetmemiz gereken en değerli duygularımızdan biridir..
2-Yeniden doğsaydınız ne olmak isterdiniz?
Ben halimden memnunum sanırım .yine ANNE olmak isterdim..
3-Sizi en çok duygulandıran ve iz bırakan şarkılar nelerdir?
Aslında tüm şarkılarda duygulanacak bir şeyler buluyorum.Öellikle türk sanat müziği dinlerken.Ama eskilerden;
Murat Göğebakan'dan AYYÜZLÜM
Edip Akbayram İSTANBUL
Muazzer Ersoy GÜZGÜLLERİ
Ve Yıldız Tilbe'nin tüm şarkıları diyebilirim..

4-En çok etkilendiğiniz şair kimdir?
İlk aklıma gelen Orhan Veli oldu.
BEDAVA
Bedava yaşıyoruz, bedava;
Hava bedava, bulut bedava;
Dere tepe bedava;
Yağmur çamur bedava;
Otomobillerin dışı
, Sinemaların kapısı,
Camekanlar bedava;
Peynir ekmek değil ama Acı su bedava;
Kelle fiyatına hürriyet, Esirlik bedava; Bedava yaşıyoruz, bedava
Ve diğer ORHAN VELİ şiirleri için tıklıyabilirsiniz..
5-İsminizin ne olmasını isterdiniz?
İsmimden memnunum.Yine aynı olsun isterdim herhalde..
6-Hayatınızı değiştiren olay nedir?
Eşimle tanışmam ve Oytun'cuğumun doğumu diyebilirim..
Bende SELUS'u ve SEDENCE'yi ve yeni aramıza katılan SUDE31 'i sobeliyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nagihan'cığım dilerim oğlunla ve eşinle mutluluğun ömür boyu sürer.

Adsız dedi ki...

canım,
inşallah ailen ve sevdiklerinle beraber mutluluğun hep devam etsin.
bu arada ikimizde orhan veli sevdalısıymışız.hatta hatta aynı şiirini aynı konulu sobemize yazmışız.aslında bana çok ilginç gelmedi biliyomusun.bi şekilde ortak zevki olan insanlar birbirlerini bulabiliyor,sanal bile olsa.ama biz umarım bir gün tanışırız.sevgilerimle

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails