20 Şubat, 2011

KREDİ KARTLI MOTİFLİ ŞAL


öNCE orta çiçek yapılır.Yapılışı şöyle:
6 zincir çekip yuvarlak oluşturulduktan sonra.2.sırada 2 zincir ara ile 6 boşluk oluşturulur.3.sırada da çiçek yaprakları 5 yada 6 kere doldurulur.arkalarına kafes yapılıp kredi kartı ile yapılan büyük yapraklara geçilir.
ilmek arkada yapılan 6 zincirli kafeslerden 1.sinden uzatılıp kredi kartına takılır.ipin kalınlığına göre 6-7 kere bu dipten zincirle sabitlenerek devam edilir.7 tane oldu diyelim 8.uzatılır ve hepsi karttan çıkarılır ve tek tek zincirle geri gelerek yaprağın başına kadar gelinir.sonra her bir aralığa 1 sk iğne ile üst kısmı yapılır 12 zincirle aşağı inilir.bu 6 boşluk içinde tekrarlanır.
Orta kısmı şalın kafes yada örümcek olabilir.ben örümceği tercih ettim.henüz tüm eklemedim.proje aşamasında.tamamı yakında inşallah...


8 yorum:

gulseyhan dedi ki...

çok guzel olmuş elınıze saglık

Nedret dedi ki...

Kredi kart ha??? Pes ettim. Hanımların aklıyla aşa çıkılmaz:)))
Çok güzel. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜLDÜM BAŞLIĞINA,AKLINA DA HAYRAN KALDIM.İYİSİN İNŞALLAH.SEVGİLER

ozlems.corner dedi ki...

çok şık olmuş,geçenlerde gördüm nasıl yapldığını merak etmiştim,denemek lazım.ellerinize sağlık...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık çok hoş olmuş

Ortası örüncekli denemedim hiç.benim yaptıklarım yedi yapraklısı,öyle olunca orta uç boş kalmıyor.

birde file kısmı yapınca yaprakları tek tek üstüne çalışıyorum çok daha kolay oluyor .
ilk yaptığımı bende önce motif eklemiştim ama şimdi direkt file kısma ekliyorum bir dene istersen.

Norminha dedi ki...

Olá Nagice!

Também estou trabalhando uma peça com este motivo de flor. Acho muito bonita peças com este detalhe.
Uma boa semana para voce!
Saudações,

Norminha

Marifetane hobi dedi ki...

harika birşal güle güle kullan arkadaşım ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Hi, I dο belіevе this is a great blog.
I stumbledupon it ;) Ӏ'm going to revisit yet again since I have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

my site unsecured loan instant decision

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails