28 Kasım, 2010

MUŞ'TAN BİR RİCA....

bu yaz tanıştığım dünya iyi bir öğretmen hanım Muşta bir yatılı bölge okulunda müdür yardımcısı olarak çalışıyor.ve bir hobi odası oluşturma fikri gelişmişti.döndüğünde bunu gerçekleştirmeye çalşmış faka yeterli materyeli olmadığı için kızlar anca birer atkı örebilmişler kendilerine.Benden ricası şuydu evde kalmış ip,kumaş,boncuk vs...hobi adına ne varsa gönderebilirmisindi.bende sizlerle paylaşıyorum.eğer evdeki kalan malzemelerinizi böyle değerlendirmek isterseniz adresi sizlere yazarım.şididen teşekkürler...

4 yorum:

Sazji dedi ki...

Size nasıl yazacağımı çözemedim bir türlü fakat eğer "dolichos et gmail nokta com" adresine yazıp adresi verirseniz yardımcı olabilirim.

MERSİYE SOY dedi ki...

Canım,daha şimdi gördüm duyurunu.Yardımlara önayak oluşunu takdir ediyorum.
Ben Muş'tan çıkacağım da,yollarda cadır kura kura taa Datça'ya kadar gideceğim de,orada,oraya yine tesadüfen gelmiş bir tatlı hatunla karşılaşacağım da,sonra geri gelip buralarda elime kız çocuklarına yardım edecek böyle bir pozisyon geçecek ve bu hatun bana kızlara güzel dünyaların kapısını açacak bu yolları açacak...Allah'ım...sevgili kulun olduğunu biliyordum,şimdi bir daha inandım.Şükürler olsun...Seni seviyorum arkadaşım.

tülin dedi ki...

BLOĞUMDA DUYURDUM nAGİŞ'İM.
BEREKETLİDİR BENİM BULLUT GÖLGESİ..
SEVGİLER.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Sizi kutlarım,ben de emekli öğretmenim ,eğitim için elimden ne gelirse yapmaya çalışırım.Bu girişiminizi bloğumda duyuracağım, bana okulun adresini yazar mısınız?Çevremden ne varsa toparlamaya çalışacağım.Sevgiler.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails