09 Mart, 2010

SİNANGİL'DEN MESAJ...VE BROWNİ


MALZEMELER:
4 yumurta-2 su bardağı şeker-1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ-2,5 su bardağı un-1 paket kakao(50 gr)
1 paket vanilya-2 paket kabartma tozu-1 tatlı kaşığı limon suyu
NOT:Ben sinangil fındık aramolu kek un kullandım.kek unla birlikte kabartma tozu içinde olduğu için kabartma tozu kullanmadım..
YAPILIŞI:
1.5 su bardağı şeker,1 su bardağı süt,1 su bardağı yağ -limon suyu-vanilya çırpılıt.bu karışımdan 1 su bardağı ayrılır.
ayırdıktan sonra üzerine kalan şeker ve yumurtalar ilave edilip çırpılır.un ve kabartma tozu eklenip yağlanmış borcamda 170 derecede pişirilir.
piştikten sonra 5 dk bekletilip dilimlere kesilir ve ayırdığımız 1 bardak karışıma 1 bardakta süt ekleyip karıştırıp üzerine dökülür.
afiyet osun...
Benimkinin üstü aslında yanmış gibi çıktı ne yaptıysan olmadı.çözremedim.çikolata serpmiştim hamurun üzerine ondanmı anlıyamadım.ama tadı nefis eminim.
Değerli Sinangil Dostları,"Lezzet Ustalarıyla Buluşma" projesi kapsamında, Sinangil Lezzet Kulübü'nün açılışını sizlere duyurmaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Sinangil Lezzet Kulübünde, Sinangil dünyasını keşfe çıkarken, görüşlerinizi yazabilecek, yorum yapabilecek, tariflerinizi ve püf noktalarınızı paylaşabileceksiniz. Sinangil Lezzet Kulübüne, http://www.sinangillezzetkulubu.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. Sizleri Sinangil Lezzet Kulübünü keşfe davet ediyor ve "Damağınızın Lezzetinin, Dudaklarınızın Tebessümünün" artmasını diliyoruz. ..
Sinangilden aldığım mail.Kullandığım günden beri vazgeçemediklerim arasını alan limonlu kek unu,fıntıklı,mantı unu ve diğerleri hiç tereddütsüz sizlere tavsiye edeceklerim arasında...

2 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

bende sinangil unlarını severek kullanıyorum elleinize sağlık sevgiler

Unknown dedi ki...

BANA MAİL ADRESİNİ GÖNDER SANA MODELİ YOLLAYAYIM HEMEN.TABİ Kİ ÖRERSİN BEN DE YENİ ÖĞRENDİM BU TÜR ŞAL ÖRMEYİ.SEVEREK ANLATIRIM.MİSİNALI ŞİŞ İLE ÖRÜLÜYOR.BEN 3.5 NOLU İLE ÖRDÜM.5 İLMEK BAŞLANIYOR 2 HAROŞO BİR DOLA BİR DÜZ BİR DOLA 2 HAROŞO.
ARKA SIRALAR HEP TERS ÖRÜLÜYOR.SONRA YİNE 2 HAROŞO BİR DOLA BİR DÜZ BİR DOLA BİR DÜZ BİR DOLA BİR DÜZ BİR DOLA 2 HAROŞO.
ARKA ORTANIN ÜST TARAFINDAN BAŞLANIYOR.
neseyilmaz1954@hotmail.com.
ne istersen anlatırım severek.başka modellerim de var bir öğrendinmi hepsini örersin.öperim çok çok

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails