21 Mart, 2010

ŞAPKALAR


Günnurcuğum için yaptığım şapka

çok güzel ve basit bir örnek.Günnur'a ankara'dan kayınvalidesi gelirken talisiz bir kaza yaşaı ve ayağı kırıldı ve bu arada kendi anneside şeker komasına girdi bende onlara geçmiş olsuna gittiğimde teyze bu örneği gösterdi ve çok hoşuma gitti.Bu haftasonu işimde bunlar oldu..
Yapılışı
çok basit.ortadan 10 zincirle yuvarlak yapıp 12 trabzanla başladım.2.sırada trabzanları 24 e çıkardım.aralarında 2 zincir çektim.
3.sırada trabzanın bir önünden ilmeği uzaterak çektim bir arkadan.böylece çaprazlarımız oluşuyor.ve böyle devam ettim..



4 yorum:

SEVKUT dedi ki...

Ellerine sağlık ne güzel olmuş şapkalar, maşallah sana elinden birşey kurtulmuyor.

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ NAGİŞİM.ARKADAŞINA DA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim, her işin gibi bunlarda çok güzel ve şık olmuşlar, güle güle kullan. Arkadaşına da çok geçmiş olsun...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hastalarınıza acil şifalar . ellerinize sağlık harika olmuş bende bu örneği çok severek örüyorum. sevgiler canım

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails