08 Şubat, 2010

MELEKLER KORUSUN


Niye bu isim derseniz atkıyı nerdeyse melekler korusun başlayınca başladım ve dizi bitene kadar bitmeye yaklaşmıştı.Renk renk çabucak biten işler benim favorim.çok şık oldu.Örneği pazarda

bir genç kızın boynunda görüp beğendim.Tabi hemen çaldım örneği hafızaman.Buna benzerini biraz farklılıkla yapmıştım.Bu takımıda arkadaşımın kızına hediye edeceğim.

Atkı'nın yapılışı:

300 zincir çekilir.Üzerine 5 tane trabzan 4 zicir şeklinde örneğimizi yerleştirip istediğimiz kadar renk renk çıkıyoruz..

6 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Sende de ne göz, ne hafıza varmış, helal olsun valla. Atkı çok güzel olmuş gökkuşağı gibi duruyor, emeklerine sağlık.

DenDen dedi ki...

Nagiciğim ben bunu vogue dergide görüp çıkarmaya çalışmıştım nasıl yapmaya çalıştığımı duysan gülmekten katılırsın, iyiki tarifi vermişsin yoksa bunu blogunda görüp yine komikötesi denemeler yapacaktım

SEVKUT dedi ki...

Ne güze cıvıl cıvıl bir atkı olmuş Nagişcim, ellerine sağlık süpersin.

berrince dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine gözlerine sağlık. İyi günlerde kullansın küçük hanım :)
www.berrince.com

3prenses dedi ki...

çok güzelmiş.ellerine ve hafızana sAĞLIK:))

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık Oytun 'da güle güle iyi günlerde kullansın çok güzel bir örnektir bu yapması oldukca zevkli hem de artık yünler değerlenmiş oluyor..
Ben de yapmıştım ....

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails