09 Ocak, 2010

SİNANGİLDEN GELEN PAKETİM


Hediye kolim geldi.çok sevindim.doğumgünü hediyesi oldu bana adeta..
Bende gelen unlarımı kullanarak pastamı yaptım.yarın sizlere palaşıcam.tabi tadınada bakmam lazım değil mi..Ve işte sinangil hakkında:

http://www.sinangil.com.tr/
Sinangil Türkiye’nin lezzet markası olarak, 1963’ten bu yana gıda sektöründe hizmet vermektedir. Türkiye’nin ilk paket ununu piyasaya süren Sinangil, 2008 yılı itibari ile perakende ürün grubunda; çok amaçlı paket un, özel amaçlı paket unları, kek unları, fonksiyonel unlar, hazır ekmek karışımları, pişirme yardımcıları, glütensiz un ve endüstriyel ürün grubunda; kek miksleri, pastacılık toz karışımları, garner ekmek karışımları, power ekmek karışımları satışlarını yaparak, 2004’ten bu güne artan pazar payı ile çalışmalarına devam etmektedir.Sinangil, gıda sektöründe öncü bir firma olarak Avrupa’nın ve Dünya’nın gıda eğilimlerini Türkiye’ye taşımaktadır.
ve daha ayrıntılı bilgi için sitesini ziyarete davet ediyorum arkadaşlar.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle bende doğum gününüzü kutlarım.bende yeni bir blog üyesiyim bloğunuzu yeni farkettim ve çok beğendim sizden bi konuda yardım rica edecektim bana yardımcı olursanız çok sevinirim ben blog açıyorum ve bir süre sonra googleye girdiğimde bu blog kaldırıldı diyor bu 3.blogdur böyle oluyor nerde hata yapıyorum anlamıyorum şimdiden teşekkür ederim

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails