05 Haziran, 2009

GÜLLÜ FULAR










YAPILIŞI:
250 zincir çekilerek üzerine 3 sıra trabzan yapılır.En son sırada 1 trabzan atlanarak3 zincir çek ce dibine bat şeklinde mimikler yapılır.
çiçek ve süsleme isteğe bağlı olarak her şey yapılabilir.
YAPRAK YAPIMI:
yaprak yapımı:10 zincir çektim.geriye dönerek 1 sık iğne,2.zincire 1 üstüne al hepsini birden çek,3.zincire 1 üstüne al 2 kerede çık,4.zincire normal trabzan.sonra yine son 3'ü bu şekilde yaptım.ve ilk attığım zincirin 1 tarafı böyle tamamlandı.sonra diğer tarafınıda aynı şekilde yapıp bitirdim.bu zincir sayısı yaprağı yapmak istediğiniz büyüklüğe göre artar.

6 yorum:

NuR dedi ki...

Çok moda, ben boğazıma boynuma hiç bir şey dolayamam sıkılırım da, görünce de hoşuma gidiyor. Ellerine sağlık
Sevgiyle kal

Marifetane hobi dedi ki...

siyah beyaza bayıldım tam benlik:))
Güle güle kullan canım ören ellerin dert görmesin hayırlı geceler iyi pazarlar

Divx Film indir Film indir dedi ki...

BJK li olarak siyah beyazı bende sevdim gercekten emegin için teşekkürler ellerine saglık..:)

Adsız dedi ki...

merhaba sevgili Nagehanım güzel güzel ciciler eklenmiş ellerine sağlık.Oytun paşamı öptüm.gönül dolusu sevgiler selamlar
munevce

munevce dedi ki...

merhaba sevgili Nagehanım güzel güzel ciciler eklenmiş ellerine sağlık.Oytun paşamı öptüm.gönül dolusu sevgiler selamlar
munevce

Adsız dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık gerçekten çok güzeller... bayanlar el emeğinizi bizim sitemizdede değerlendirebilirsiniz gerekli bilgiler için sitemizi ziyet edin... www.hobimeydan.com

saygılar
hobimeydan

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails