19 Kasım, 2008

ESKİYİ DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ

Eskiyi değerlendirme etkinliği için birebir projem.
Ayakkabılarım aslında çok iyiyidi.fakat bazılarımızda olur ayak bozukluğu malum kemik çıkıntısı benim aile mirsım.o biraz baskı yaptığı için üzerindeki noktalrı biraz çatlatmış.Bu yüzden bende çikolata paketinin kurdelesini aralarından geçirerek böyle bir süre daha kullanırım diye düşündüm.ve geçen yıldan beri günlük kısa mesafelerde bu şeklide giydim ayakkabılarımı.onlar beni bıraksada ben onları bırakmadım yani..
http://hobievigardenya70.blogspot.com/ arkadışımız evsahipliğini üstlendiği bu etkinliğe katılımlarınızı bekliyor.

3 yorum:

Serra dedi ki...

Ayakkabilarin kurdelali hali sade halindne guzel gibi galiba. Omrunu uzatmissin, gule gule giy; eskimemis ki zaten.

yıldız dedi ki...

ne güzel bir fikir,ayakabılar azıcık yıpranınca hemen atıyoruz aslında böyle değişiklikler yapmak lazım,sana iyi günler dilerim.

akasyakokusu dedi ki...

Nagişcim ne güzel fikir valla.Yabancılar ayakkabılar terlikler örüyor..ama eldekini değerlendirmek yeniden kullanır hale getirmek herkesin harcı değil.
güle güle giy canım..

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails