05 Kasım, 2008

AYSEN'İN DÜDÜKLÜ TENCERE PİLAVI


Geçen hafta biliyorsunuz show tv'de ayşen abla yarıştı.Ve haftanın 1.si oldu.hakkıydıda.neyse sonuçta düdüklü tencerede pilav yaptı.Hep denemek isteyip bir türlü cesaret edememiştim.tutturamam diye.zaten hep korkarım düdüklü tencere kullanırken.ama tüm cesaretimi toplayıp yaptım ve iyiki yapmışım artık hep bu sisteme devam.
1,5 su bardağı pirinç(önceden ıslattım-süzdüm)
1,5 su bardağı su
2 yemek kaşığı sıvı yağ,tuz
hepsini düdüklü tencereye koydum.kapağı kapattım.düdüğü indirdikten sonrada 5 dk. pişirdim.o kadar..
afiyetlede yedik.oytun'un isteği üzerine nohutta pişirdik yanına.amann süperdi valla ..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık.pilav düdüklüde güzel oluyor.yanlız tıs sesinden sonra en küçük ocağa al ve altını iyice kıs 5 dakika yeter.
cbox ı kapattım çünkü bazı kendini bilmezler hakaret ediyo,yok oyuncu mu olcakmışım,yok
10 milyar için kavga etmişim.yok masadan kalkmamışım yüzsüzmüşüm.vs vs...50 milyarlık anlaşma imzaladım masadan kalksaydım yarışmayı terk ediyosun ve o parayı eşek gibi ödüyosun...
bilmeden yazıyolar.
daha sonra açarım cbox ı..
çok öperim.sevgiler..kendine iyi bak becerikli arkadaşım.

akasyakokusu dedi ki...

canım düdüklüde hiç pilav yapmadım..hiçte pirincimi ıslamadım.
düdüklü hep tercihimdir..üçüncü düdüklümüde iki senen önce aldım..4 litrelik hep elaltında..bendemi denesem acaba.ellerine sağlık..

NuR dedi ki...

Ben de düdüklü tencere özürlüyüm, lise çağlarında mutfağımızda patlamış, epey iş açmış, korkutmuştu. Aslında artık patlama filan gibi riskleri yok ama, en üst rafta istirahat ediyor, tozu alınıyor. Nohutlu pilava bayılırım, ellerine sağlık, afiyet olsun. Tv seyretmediğim için hiç bir şeyden haberim olmuyor haliyle. Ayşen hanımı kutlarım
Sevgiyle kal

NAZLICA dedi ki...

Nagihan merak ettiğim birşey var. Buhar verdikten sonra düdüğü kapatıp 5 dakika daha mı pişirilecek. Seyrettim ben, ama detayı görememiştim. Afiyet olsun.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails