01 Mayıs, 2008

5MAYIS SİTEMİN DOĞUMGÜNÜ

bu haftasonu bloğumun doğum günü .5 mayıs 2005 Te başlıyan blog maratonum yeni bir yılına daha giriyor.
Sevgili saadet'in öncülüğünde başlıyan türk elişi bloğu atılımına 3 yada 4. olarak katıldığım için çok mutluyum.Çok güzel paylaşımlar yaşadığımıza ve çok güzel dostluklar kurduğumuza inanıyorum.Arada emeğimize saygı göstermeden bizi üzenler olsada hep çizgimde devam ederek sizlerle paylaşımlarıma devam etmeye çalışacağım.İnşallah başlıyan dostluklarımız uzun yıllar devam eder.
tüm sitemi ziyaret eden dostlarıma özelde görüştümüz destlarıma ve eski yeni tüm ziyaretçilerime beni yanlız bırakmadıkları için teşekkür ederim.Hepinizi çok seviyorum.
Haftasonu burada olamıyacağım için erken yazdım.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

nice nice senelere nagihan. ancak paylaşımı seven iyi kalpli insanlar blog tutabilirmiş. hayatın güzelliklerini bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler!

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım başarı ve rengarenk ürünlerle dolu daha nice yıllar geçirmeni diliyorum.Unutma ki sadece meyve veren ağaç taşlanırmış.Bu senin hevesini ve çabalarını asla engellemesin.
Bu arada daha güzel bir yıldönümü pastası bulamazmışsın.Bayıldım:)Sevgiler

yıldız dedi ki...

merhaba nagihan hanım,bana şablondaki linklerim ekliceğimiz zaman o kodu yollarmısınız,yani sayfamda Linklerim yazmam için 2-3 satırlık bir kod vardı onu demek istiyorum,inanın çok sevinirim.

yıldız dedi ki...

merhaba tekrar,şablonda arkadaşlırın sayfalrını kaydediyoruz ya onu başında lik kodu girmem lazım onu diyorum işte,e-mail areiniz varsa size şablonumu gönderim o zaman daha iyi anlarsınız.

Adsız dedi ki...

Merhabalar.Bende nice nice yıllar diliyorum.Bloğunuzu çok beğeniyorum.Birşey sormak istiyorum şallar bölümünde çiçekli bir şal var turuncu, yeşil,krem çiçekli olan onun üst kısmı nasıl oluyor ben şalı ördüm fakat üst kısmını yapamadım yarım kaldı.Yardımcı olurmusunuz acaba teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Canışım daha uzuun yıllar hep bir arada oluruz inşallah.
Seni tanıdığım için çok mutluyum. İyiki seni tanımışım.
Kucak dolusu sevgiler bırakıyorum.

www.berrince.com

didems dedi ki...

nagişcim,iyiki bu sayfayıaçmışsın,sayendeçok güzel şeyler öğrendim,daha da çok öğrenmek istediğim şeyler var.senği her ne kadar görmesemde kardeşim gibi seviyorum,daha upuzun bir zaman bu güzellikleri paylaşmak dileğiyle
İYİKİ DOĞDUN NAGİCE

Adsız dedi ki...

http://hobidunyam.womanforum.net

edaca30


nagıcım blogunun yası kutlu olsun ıyı kı varsın ıyı tanıdık senı daha nıce gunlerde hep beraber olmak umıdıyle sevgyle kal bızımle kal senden cok seyler ogrendık sekerım :))

Unknown dedi ki...

daha nice dogum günlerine umarım seni burda hep takip etme şansını bizden esirgemessin
http://yeliz7777.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Nagihancım sitenin yas gününü kutlarım. daha nice yıllar dilerim.çoktan görüşemiyoruz teknik sorunlarımızdan dolayı kusuruma bakma.yakında görüşmek ümidiyle hoşca kal.havva

one ben bir sey dedi ki...

nagihancım ,
bloğunun yeni yaşını kutluyorum daha nice paylaşımlarda birlikte olmak dileklerimle
sevgiler

NuR dedi ki...

Nice paylaşım dolu yıllar dilerim canım
Sevgiyle kal

sibelce dedi ki...

Tebrik ederim Nagihancım,
5 yıldır karşılıksız paylaşımların yaşandığı çok güzel bir siteye sahipsin.Senden çok feyz aldım, seni görmeden çok sevdim samimi buldum hepsi bu blog sayesinde oldu..Daha kocaman yıllar geçirmek dileğiyle..Sabrını emeklerini paylaşımlarını tebrik ediyorum..Öptüm

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails