10 Nisan, 2008

TEŞEKKÜRLER BEYHAN...

Biraz gecikmeli eklediysemde sevgili BeyhanÇayır arkadaşımıza teşekkür etmek istedim.Gerçekten güzel geçen bir saatti ve programda sitesinin isminin verilmesi diğer etkinliklerden bahsedilmesi çok güzeldi.Dilerim böyle bizleri temsil eden bir çok kişiyi ekranlarda görebiliriz.
İyiki bloğumu açmışım.Ki o zamnlar neredeyse yokkadar azdı türkelişi bloğu .Ve benim bloğum fiyonk,nalan,serra ve meralin ardından yayına girmişti.Kedi işlerimi sizlerle paylaştığım ve sizleri tanıdığım için çok mutluyum.Altıörgü form'ada üye olmadıysanız hala fırsatınız var sizi orada bekliyoruz diyorum.Gelin güzel işlere birlikte imza atalım.
Birkez daha beyhancığıma teşekkür ediyorum.Ayrıca KadınaDair programınıda artık seğreder olduğumu söylemeliyim.
gezmediyseniz bloğu http://beyhancayir.blogcu.com !u mutlaka gezin diyorum.Kendi el işilerini güzelliklerle sergiliyen nadir bloglardan.

2 yorum:

Serra dedi ki...

ne gunlerdi, 3 seneden fazla olmus Nagihan. Saadet onculugu yapmisti, sonra cok guzel bir grup olustu kisa surede.
Guzel islerinin deva medeceginden hic suphem yok. Eline saglik hepsi icin.

Adsız dedi ki...

nagihancım ben seyredememiştim beyhanıda çok merak ediyordum resim için saol canım

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails