10 Mart, 2008

SERUŞ ÇOŞTU...

Derya Baykal'ın programında gösterilmiş bu bere.
Orta kısmı tunus iş.Kenarlar örümcek.
Makinemin pili bitince ekliyememiştim.Birde canım arkadaşım uğraşmış bakın ne güzel ciciler yapmış bana.







Bu örneği üstteki simli iplerle yapmam için göndermiş.



PAPATYALI Şaldan yapılacak.



Elim biraz ayırdı.tamalamak istemedim bende.bakalım bi yol bulacam.ya söküp baştan örerim yada oldurmaya çalışıcam artık.



SERUŞ namıdier GECEKUŞu benim site ziyaretçilerimdendi.Site aracılığı ile tanıştık.Ve gerçekten birbirimizi görmeden çok sevdik.Belki yakın olsak bu bağ zor kurulur ama çok ama çok sevdiğim değer verdiğim dostlarında .Bir gün bir yerlerde mutlaka buluşuruz diyor hiç görüşmek için zorlamıyoruz kendimizi.Kendisi İzmir 'De ve cumartesi bana gelen kocaman kolinin içinden çıkanları sizlerle paylaşmak istedim.



Canım arkadaşım vefalı dostum coşmuş.Valla beni ne kadar mahçup etti bi görseniz.Örnekleriyle ipleriyle koca bir koli.Ben şok..Canım benim çok ama çok teşekkür ederim.Ve tüm dualarım kardeşin ERhan'ın bir an önce eski sağlığına kavuşması yönünde...



Canım sana ne desem az.Tekrar çok çok teşekkürler..

5 yorum:

NuR dedi ki...

Sana kolay gelsin:))) ör-dur, biz de seyredelim
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

merhaba
06.03 tarihinde yaptığınız şalı örmeye başladım severek yapıyorum. içimde örmeğe isteği var sitenizi gördüğümden beri. ama örnek çıkartmak çok zor bu lila rengi olan şalı ve siyah kırmızı çiçekli olan örneği tarif edebilirmisiniz rica etsem. ellerinize sağlık hepside çok güzel görünüyor.

Adsız dedi ki...

ellerine sağşık hep coş canım

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım seni çok ama cok seviyorum senin gibi dosta az bile sen daha güzellerine layıksın yarım kalan şal için tekrar kusura bakma ama hatamı telafi edicem canım arkadaşım iyi günlerde kullanman dileyi ile...Oytun paşamı ve seni kocaman öpüyorum
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Acaba sorun bendemi isim yazıyorum ama cıkmıyor şeker benim
Gece kuşu

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails