03 Şubat, 2008

ÖRGÜ ETKİNLİĞİ #10 VE BU GÜN

Bu gün canım arkadaşım Günnur'daydım.Çok güzel vakit geçirdik.Zaman nasıl geçiyor anlamıyoruz beraberken.İyiki tanıştık.Çok çok tatlu kendisi.Çok seviyorum canım arkadaşımı.Bu gün için tekrar teşekkürler..
Kıskanmayım ama O Edirne'de oturuyor ondan sık görüşmemiz.Ama biliyorumki Hangi ile gidersem gideyim kapısını çalacak bir blogcu arkadaşım var.Hepinizi çok seviyorum.
Ve şimdi EDACA'nın etkinliğine gelelim:



Eldiven parmağı şeklinde örülüp üzeri süsleniyor..


3 yorum:

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
SELAM VE SEVGİLERİMLE...

Adsız dedi ki...

parmak kuklalarınıza bayıldım çok şirinler :)))

Adsız dedi ki...

Nagişşş bunlar Ikea parmak kuklarından da güzel ve komikler şeker

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails