24 Haziran, 2007

BİTENLER &BEKLEYENLER

Gerçekten çok büyük bi hevesle başladım.Ama elimdeki kot parçaları bitipte sapı kalınca biraz hevesim kırıldı açıkçası.
Çünkü okula gerekli diye terzilerden kumaş parçaları almıştım kotları ayırdım işede yaramazdı ince kumaşlar lazımdı çünkü.Ve işte bana atılan paçalardan kesilen kotlar çanta oluyor.


10*10 şeklinde kotları kestim.Toplama olduğu için renk kombinesi biraz karışık.Oya ipleriylede etraflarını geçtim.Kısmetse sapınıda en kısa zamanda yapıcam.


Evde merserize iplerim vardı.4 tane yeter dedim ama bakalım yeterse eğer askıl bir blüz olacak.Aşağıdaki gibi motifler örülüyor.Eklenince böyle oluyor.



Bu şalı bitirdim nihayet.Kenarlarını ben ponponlu değilde çiçekli yaptım uyum olsun diye.




Bir arkadaşıma ördüğüm kafesli atkı.Evdeki yünlerini ne var ne yok toplayım yollamış bana.Bende içinden yeterli olanla bi atkı yaptım.
İşte böyle arkadaşlar.zaten bi sürü yarımım olmazsa ben rahat edemiyorum.Sıcaklar,gezi,temizlik derken çok bi şeyde yapamadım ama inşallah önümüzdeki günlerde yarımlarımıda tamalar sizlere sunarım.





5 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

Alttaki renkli kişiliğe hani şu turunculu yeşilli papatyalı güzelliye bayıldım ellerinize sağlık;))

Adsız dedi ki...

yine ne güzel şeyler yapmışsın

nagice dedi ki...

teşekkür ederim.sizlere bir şeyyler yapıpı sunmak müthiş heveslendiriyor beni.daha da güzel şeyler yapmak istiyorum.tekrar teşekkürler

Corteygrif dedi ki...

just so beautifull this scarf, kiss

Adsız dedi ki...

nagihancım,
ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş,resimleri 2 gündür uğraşıyordum anca şimdi açabildim.sevgilerimle

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails