15 Aralık, 2006

SERUHAN'IN SÜPRİZİ


Canım arkadaşım Seruhan,
Göz vardır gördüğünü sever
gönül vardır görmeden sever
Dost vardır,olmadan verir
dost vardır vermeden alır.
dizeleriyle sanal dostluğumuzun nasılda güzel olduğunu vurgulamış bir kez daha bana.Gerçekten de bazı arkadaşlarla öyle gönül bağımız oluştuki yıllardır yanımızda olan arkadaşlarımızla bile belki böyle hisler hissetmedik.
Bu güzel hediyeleri için canım arkadaşıma bir kez daha teşekkür ediyorum.Gönülden kucaklıyorum.
Çok ama çok teşekkür ederim.Hepsi çok güzel.
Pembe üçgen örümcek şalım.ipi çok orjinal bir harika.
diğer şapka ve atkım desen renk seçimi nefismi nefis.Beni sanalda olsa çok iyi tanımışsın canım benim.
Tarhana için ayrıca çok ama çok teşekkürler.öyle emekli bir işki şimdi ben akşama pişirip güzelce içicem.ama nasıl kıyıcam o uğraşmalara.
Kremin için de çok ama çok teşekkür ederim.
Şu an gerçekten duygularımı ifade edemiyorum.

7 yorum:

Başak dedi ki...

Nagihancım selam;hediyelerini gule gule kullan.Su pembe ipin markasi neymis acaba ogrenebilir misin?Teskkurler.Not yazamasam da her gun siki takipcinim.Sevgiler seker.

Adsız dedi ki...

Nagihan cım, geçmiş olsun. Nasılsın şimdi? Zeynep bu hafta evdeydi. Onun için ben pek pc başına geçemedim. Oytun cum her zamanki gibi çok yakışıklı :)
Hediyelerin çok hoş. İyi günlerde kullan. Tarhanayı Allah ağız tadı ile yedirmeyi nasip etsin. Kendine çok iyi bak.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım şekerciğim...senin gibi gönlü güzel dostum beni mahcup ediyorsun sana az bile sen daha güzellerine layıksın sebebi ben seni tanımadan sevdim......
önemli olan bu tanıyarak kurulan dostluklardan daha saglam bizim dostlugumuz.Seni kocaman öpüyorum canım iyi günlerde kullanman dileyi ile....
Sevgiler

Adsız dedi ki...

sevgili Seruhan ın ellerine gönlüne saglık.Sende iyi günlerde kullan.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Arkadaşanın ellerine sağlık sen de gile güle kullan komşum.Dediğin kadar varmış.
Nilgün...

Adsız dedi ki...

Arkadaşının ellerine saglık çok güzeller gerçekten, iyi günlerde kullan arkadaşım, evet netteki dostluklar cok güzel....

Adsız dedi ki...

canım merhabalar,
hediyelerini iyi günlerde kullan,ne güzel böyle dostluklar kurmak değil mi artık biz aştık bu sanal alemi.
keyifli bir hafta geçirmen dileğiyle sevgiler

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails