26 Ekim, 2006

SELAMMM...



Ramazan dı,Bayram'dı derken artık işlere dönme zamanı geldi değil mi?
ama hafta başına kadar bayram toparlanması devam eder diye düşünüyorum.umarım pazartesi itibariyle herkes tam kadro,tam gaz devam eder blog işlerine.
Ramazan boyunca güzel iftarlara giddik,sağolsun arkadaşlar bize geldi.Güzel iftarlardan birini komşum nilgün'lerde yaptık.Şef Ali Kebabı yaptı bize eşi Bora.Kıbrıs'lı arkadaşlar yada kıbrısa giden arkadaşlar sanırım bunu bileceklerdir.ama gerçekten çok süperdi.Resimlerde de anlaşılıyor zaten değil mi..
Bu arada Bahar'da ki iftarda süperdi demeden geçemiyeceğim.Gerçekten el birliği ile yaptıkları pilav ve karnıyerik süperdi..
Ve final.ramazanın son akşamı gelinimiz açelya öyle güzel yemekler yapmıştı ki anlatmaka olmaz.görmeniz lazımdı.ama ne yazıkki makinemi almadan gitmişim..Ama Adana usulu yöresel çok güzel yemekler yapmıştı.Fellak köftesi bile vardı..Artık bir dahaki sefere inşallah..
Ve bayramın 1. günü hareket derken İstanbul'dan Eşimin Abisi ve ailesi gelerek bizi çok sevindirdiler.Hareketli günlerin ardından giden misafirler işler derken bayram süresincede küçük öksürükleri olan Oytun paşam bu gün kulağım ağrıyo diye kıvrandı.'2 saat ağladı neredeyse.ama yapacak bi şey yok.doktor bir sürü ilaç verdi.bakalım inşallah sorunsuz atlatırız.
İşte benim koşuştur macalar böyle.
Okul işleride bir andan,ev işleri ,oytun derken elişi yapmaya çok vakit ayıramadım diyebilirim doğrusu.İşte aşağıda gördüğünüz yarım yeşil etolü tamamlamaya çalışıyorum şimdilik..
Bu arada HÜNERLiELLER güncellendi..

4 yorum:

sennur dedi ki...

Sevgili Nagihan,
Allah nice Ramazan ve bayramlara erdirsin inşaallah.
Oytun paşaya geçmiş olsun, umarım iyileşmiştir
Sevgiyle kal

şule türel dedi ki...

sevgili Nagihan çocuklar ana okuluna ya da ilkokula başlayınca ilk aylar hep hastalıkla geçiyor böylece hayatta karşılacakları her türlü mikroba karşı direnç kazanmaya başlıyorlar acaba kabakulak olmasın.

berrince dedi ki...

Nagihan, Allah yine bu zamana sağlıklı sıhhatli eriştirmeyi nasip etsin.
Sevgiler,

nsevil dedi ki...

teşekkür ederim..
Şule hnm. doktora götürdük.olsaydı anlardı herhalde.şimdilik ağrı yok ilaçları kullanıyoruz bakalım..

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails