14 Mayıs, 2006

ANNE SEVGİSİ HERGÜN

Bu anneler günü bizim için yine buruk.geçen yıl kayınvalidemi kaybetmiştik.onsuz ilk anneler günüydü.Bu yıl hem babaannem,anneannemi kaybettik.Annem ve babam için çok zor bir gün.Kaç gündür televizyonlardaki programlar ağlatıyor onları.alışmak zor.ama elden ne gelir.
allah rahmet eylesin.ruhlarına göndereceğimiz dualarla kutlayacağız artık.
zaten ben hep şunu söylüyorum ANELER GÜNÜ BİR GÜN ANNE SEVGİSİ HERGÜN.Bu sembolleşen özel ve güzel günümüz hepimize kutlu olsun.

19 yorum:

didem şahin dedi ki...

NAGİHANCIM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM ARKADAŞIM.NE KADAR GÜZEL BİR SÖZ SÖLEMİŞSİN CANIM YA ÇOK HOŞUMA GİTTİ.ANNELER GÜNÜ BİR GÜN ANNE SEVGİSİ HERGÜN...
BANA ADRESİNİ MAİL OLARAK ATARSAN SANA HEMEN YARIN DERYALI DERGİSİNİ KARGO YAPAR YOLLARIM.ÇÜNKÜ BEN ABONE OLDUM BİR TANEDE ADRESİME GELDİ AYNI SAYIDAN.
SENİ ÇOK ÖPÜYORUM

Sonia dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun.
Sevgiler Sonia...

Adsız dedi ki...

Anneler gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum.Bana kalsa her günü anneler günü ilan ederdim,benim nazarımda o kadar kutsalki annelerin emekleri.(Bu arada bloğunuzu çok beğeniyorum.
İzninizle siz arkadaş listeme eklemek istiyorum.) e1y3 Aliye

gelincikler(gülay) dedi ki...

canım arkadaşım anneler günün kutlu olsun mutlu anneler günü sevgiler

munev dedi ki...

sevgili Nagehan tesekkür ederim.bende annenin ve senin anneler gününüzü kutlar saglık huzur ve sevgi dolu bir yasam dilerim Oytun pasamında gözlerinden öperim.Babannen ve anneanneninde mekanları cennet kabirleri nur olsun insaallah.onlar yattıkca siz evlatlarına hayırlı ömürler versin..sevgiler

Merihle dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun. Sevgiler

sennur dedi ki...

Sevgili Nagihan,
Geçmiş olsun,
vee ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Sevgiyle kal

Emine dedi ki...

canim önce gecmis olsun diyorum Insallah cabucak iylesirsin ve Anneler gunun kutlu olsun

JANJANLI dedi ki...

KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM..ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN...

Adsız dedi ki...

Hey! Very Nice Blog! Just thought I'd tell you a website I found where you can make extra cash.
It's not available everywhere, so go to the site and put
in your zipcode to see if you can find something. I found something and make
and extra $900 a month!

http://www.degree-programs-online.info/extramoney.htm

Adsız dedi ki...

merhabalar evet hepimizin günü kutlu olsun sevgiyle kalın :))

Adsız dedi ki...

merhabalar evet hepimizin günü kutlu olsun sevgiyle kalın :))
http://www.blogcu.com/umudum/

İncik Boncuk dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun.
Sevgiler

fiskos dedi ki...

merhaba arkadaşım
Allah rahmet eylesin, ölümler beni çok etkiliyor. Allah geride kalanlara sağlık versin.
Seninde anneler günün kutlu olsun
hayırlı günler dilerim.

NALAN KAPLAN dedi ki...

Nagihancım anneler günün kutlu olsun !

Serpilce dedi ki...

Sevgili Nagihan,
Anneler günün kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

To be a adroit charitable being is to have a kind of openness to the world, an gift to guardianship aleatory things beyond your own restrain, that can govern you to be shattered in very outermost circumstances for which you were not to blame. That says something very outstanding about the get of the principled life: that it is based on a trustworthiness in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a sparkler, something kind of dainty, but whose very particular beauty is inseparable from that fragility.

Adsız dedi ki...

n everyone's time, at some occasion, our inner throw goes out. It is then break asunder into flame at hand an encounter with another magnanimous being. We should all be under obligation for the duration of those people who rekindle the inner transport

Adsız dedi ki...

To be a noble lenient being is to from a amiable of openness to the world, an cleverness to trusteeship undeterminable things beyond your own restrain, that can front you to be shattered in hugely extreme circumstances as which you were not to blame. That says something uncommonly weighty about the fettle of the righteous autobiography: that it is based on a corporation in the uncertain and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a spy than like a sparkler, something fairly fragile, but whose acutely item beauty is inseparable from that fragility.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails