11 Mart, 2006

SPOR SPOR....

Sevgili CİCİBİŞEY beni spor konusunda sobelemiş.Ve bende gecikmeden kızdırmadan yazyım dedim.
Eskiden daha doğrusu okul yıllarımda (gençken)aktif olarak spor yaparken şimdi tamamen seyirciyim diyebilirim.
Yürümeyi çok seviyorum.Evdeki bisiklete binsem eşimde beni çok sevecek eminim.Hatta tüm kilolarım sporsuzluktan.bunu bile bile oturuyorum işte.bilinçli sporcu böyle olur herhalde:)
Yüzmeyi çok seviyorum.
Ve kış olimpiyatlarını seğretmeyi...
Hiç kayak yapma şansım omladı ama istediğim bir şey doğrusu.İnşallah bir gün..
İşte sporsuz benden spor cevaplar..
Bende ;
YUMAK VE GAZEELLEM'i sobeliyorum..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim sevgili nagice:))
bence eşin bisiklete binmesende seni seviyor böyle hamarat hanımlar kolay bulunmuyor:))
hayat bizi pasifleştiriyor değil mi
bol bol elişi yaparak parmak sporu yaparız biz de kilo yapıyor ama napalım:))

Serra dedi ki...

bisikletin ustunde pedal cevirirken, elindeki isi yapabiliyorsan yap derim Nagihan. Esin seni sevsin diye degil, torunlarinla uzun yillar gecirebil diye arkadasim. Esin zaten seni cok seviyordur.
Beraber gideriz kayak'a, hakikaten benim cok keyif aldigim bir spor. Kuvvetli bacak kaslari iyi oluyor, herkesin dedigi kondisyonlu bir beden ile baslayin kayak yapmaya. Once bisiklet ile kardiyo calisip, sonra kayaga diyelim. Hakikaten heyecanli da ilk baslayanlar icin, bu tepeden hic dusmeden inicem mi inemeyecek miyim seklinde heyecan oluyor. :))

Meral dedi ki...

Evde binilmeyi bekleyen bir bisiklet de bende var Nagihan.
:-)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails