08 Aralık, 2005

BEN GELDİM





Beni arayan merak eden mail gönderen herkese çok teşekkürler...
Kısa bir ayrılıktan sonra yine beraberiz arkadaşlar.Öncelikle bu süre içerisinde bloglarınızı gezme fırsatım olmadığını söyliyebilirim.Ama az önce hepinizi dolaştım.yorum yazdığım ve yazamadığım tüm arkadalarımın ellerine sağlık.harikalar yaratmışlar yine..Bir süredir bi şey eklemedim.ama çalışmalarım devam ediyor.Bu da onlardan bir şapka.Can sıkıntısından bir gecede uyduruverdim işte..

BU ARADA,RESİM GÖNDEREN BLOGCU ARKADAŞLAR 15ARALIĞA KADAR BEKLİYORUM.PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ..

HÜNERLİELLER güncellendi. Posted by Picasa

9 yorum:

Tuhfe dedi ki...

Hoşgeldin Nagihan. Uyduruverdiğin şapka çok güzel olmuş, renk uyumu harika. Evde uygun yünler ve marifetli eller olunca böyle güzellikler ortaya çıkıyor.

Serra dedi ki...

Bir gecede uyduruverdim diyorsun ya, bana ver modelini, uc aksam da ancak cikartirim da orecem ,uhhuuuhhh. Eline saglik, ben geleyim de senle gece oturalim baksana sen masallah bos durmuyorsun, hem sohbet, hem is, bir de cay.

Serpilce dedi ki...

Hoş geldin Nagihan,
ellerine sağlık,hiçde uydurmuşsun gibi değil çok güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin Nagihan..Blogun hep güncel olduğu için 4-5 günlük aravermen çok sıkıcı oldu ne yalan söyleyeyim..
Çok uydurukçusun ama süper işler çıkarıveriyorsun.Ellerine sağlık.Yanlız renklerde çok uyumlu olmuş.
Sen uydurukçuluğa devam et arkadaşım..Umarın latifelerimden alınmassın..Hoşçakal

pınar dedi ki...

nagihan merak etmiştim. hoşgeldin. canın sıkılınca böyle güzel şeyler yapıyorsan hep sıkılsın canın:)

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin Nagihan.Şapka gerçekten güzel olmuş eline sağlık

Adsız dedi ki...

Merhaba Nagihan çok hoş berelerinle gerçekten hoş geldin :) güzel günlerde kullan..bu arada uydurukçuluk = yaratıcılık.

Adsız dedi ki...

Çok güzeller ya ellerine sağlık. Ben bir gece de öremem heralde diye düşünüyorum.. Maaşallah nazar değmesin sana.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

merhaba nagihan hanım,
bereleriniz çok güzel olmuş. motifleri nasıl yapıyorsunuz açıklarmısınız. şimdiden tşk. ederim. nazlı

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails