10 Kasım, 2005

CİCİ KIZLARA


Geçenlerde Derya Gibi'de görmüştüm.Hemen evdeki iplerle yaptım.Basit ama şık .Benim oğlumun beresinin önünde tavşan vardı.hep onu çeker dururdu.bunlar kulak kısımlarında.hem kulakları koruyor hemde şıklık.
takiltsiniz diye yorum atan arkadaş yine yazabilir hiç aldırmıyorum doğrusu...
bu arada yakın arkadaşlarımız Amire ve Münevver'de blog kervanına katılmışlar bu gün.Elişi değil ama eminim bizlerle çok güzel şeyler paylaşacaklar.
Sevgili Şirince tarifini istemiş.Bende elimden geldiğince anlatıyım.
Öncelikle sizler ne örerseniz örün ilmeğinizi ipinizin kalınlığına göre ayarlamalısınız.
Ben bunu tığ ile ördüm.
ortadan 5 zincirle başlayıp halka yaptım.içini doldurdum.4 sıra muntazam arttırarak yuvarlağı oluşturdum.5.sırada aralarda atlıyarak ördüm.Böylrlikle aşağıya doğru hiç arttırmadan örüp düm düz indirdğim.
sonra yanlarındaki bebekleri ayarladım.yüzünü sıkiğne tığla ördüm.üzerini de işledim.
ite bu kadar.Çok basit ve hediye edildiğinde çok şık olacağını düşündüğüm bir işim.Posted by Picasa
Bigoo.ws images for your blogBigoo.ws images for your blog

12 yorum:

Serra dedi ki...

Bunun neresi taklit Nagihan, o zamna herkes taklit, kimse de sadece onlarda olan bir model yoktur ki. Birak boyle gereksiz seyleri, kimsenin umursadigi yok O'nu, her kimse. Cok da sirin olmus. Masallah senin evde de yok yok malzeme acisindan. :))

Başak dedi ki...

Selam Nagihancim;
Tam aradigim seydi bu sapka.Kızıma orecegşm hemen.Ben bebek yapmasi da cok eglenceli.Tesekkurler sekercim ya iyiki varsin.İcimizi su soguk havada sicacik yapiyorsun.Seni tanisaydim sarilirdim simdi icimden geldi :)))

Tuhfe dedi ki...

Elinden hiç bir şey kurtulmuyor. Çok hızlısın, (maaşallah) ellerine sağlık. Çok cici olmuş.
Selamlar

NuR dedi ki...

Sevgili Nagihan,
Çok şirin olmuş, Oytun güle güle giysin.El yapımı işler istense de taklit olmaz.Elle yapılan her iş, yapan ellerin,onun yorum ve zevkini yaşam biçimini yansıtır.Aynı işi bin kişi yapsa, hepsi farklı çıkar,
El sanatlarından haberi olmayana bunu anlatamazsın. Boşver...
Sevgiyle kal.

ev perisi;) dedi ki...

YA ÇOK GÜZELLER! BU GÜZELLİKLER İÇİN BİR KIZ BEBEK LAZIM AMA? NEYSE...

NAZLICA dedi ki...

Oytun paşa güle güle kullansın,güzel olmuş Nagihan.

pınar dedi ki...

harika olmuş nagihan.eline sağlık.

one ben bir sey dedi ki...

Nagihan çok hoş olmuş ayrıca neden taklit olsunki herkes her istediğini gördüğünü elinden geliyorsa yapabilir.Eline sağlık .

Adsız dedi ki...

merhaba nagihan hanım bere çok hoş olmus oğlunuz iyi günlerde giysin ne güzel marifetlisiniz nazar demesin size siz hemen kapıp yapabiliyorsunuz bu çok güzel ve elinizdeki ipleride değerlendiriyorsunuz evimde bir sürü ipim var ama ne yapıcağımı bilmiyorum daha doğrusu örgü örmesini bilmiyorum çok fazla sadece düz örgü bu kadar ve bir seye de başladığım zamanda hemende bitiremiyorum sizden ricam bu bereyi nasıl yaptığınız tarif ederseniz sevinirim tığlamı şişlemi örülüyor beni mazur görün sizin gibi marifetli değilim ama bütün yaptıklarınızda çok güzel yakında bende kendime bir site yapıcam ozaman inşallah benide aranıza alırsınız

Adsız dedi ki...

Nagihan sırf şu yaptıkların için bir kız çocuğu doğurmam gerek diye düşünüyorum.Ellerine sağlık.
Nilgün.

Adsız dedi ki...

ve unuttuğum bir seyde var siz insanların dediklerine bakmayın moralinizide hiç bozmayın siz herseye layıksınız herhalde o kişi sizin gibi marifetli değilde yada sizin yaptıklarınızı kıskanmıstır cekememiştir bence hiç umursamayın

nagice dedi ki...

hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.işte kendimce bi şeyler yapıyorum.özellikle evdeki ve çevremdekilerin evindeki tüm pılıpırtıyı değerlendirmek en büyük görevlerinden.
bu arada şirine tarifide birazdan eklerim.
bereyi öylesine ördüm.oytun!a değil yani.zaten kız bebişlere daha uygun.
serra'nın kıza belkide kimbilir..
hepinize sevgiler,öpücükler..

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails