25 Ağustos, 2005

MİNYATÜR ELDİVENLER


Aşağıdaki resimdeki şık eldivenle karşılaştırmayın sakın.Bunlar arkadaşım nilgün'den bir kaç gün önceöğrendim.Şimdilik birer taneleri.sizlerle paylaşmadan duramadım. 2.'leri yolda.Birbirlerine bağlanıp çantaların kenarına süs olarak asılıyormuş.dolap kapaklarına filanda.
Benim gençliğimdede çok modaydı.Bunların çorAplarıda olurdu minicik.Örmek isteyenlere anlatıyım :
20 ilmekle başlıyoruz
,.ilmeklerimizi 10'ar 10'ar iki çorap şişimize ayırıyoruz.
Sonra 3. şişimizle döne döne elin üst kısmını parmaklara kadar olan kısmı yani örüyoruz.artistliği size kalmış ister düz ister şekilli.Nilgün'ün ördüklerini çekip koyunca ne demek istediğimi anlıyacaksınız arkadaşlar.Neyse ,
parmak kısmına geldiğimizde ilmeklerimizi şişten çıkarıyor ve ip geçiriyoruz.sonra 2ilmek ön 2 ilmek arkadan şişe takıyoruz.Diğer ilmekler ipte takılı kalacak.Bu 4 ilmek diğer ördüğümüz gibi parmak boyu örülecek dönerek.diğer parmaklarda aynen uygulanacak.
İşte bu kadar eldivenimiz hazır...Posted by Picasa

8 yorum:

Serra dedi ki...

Benim de vardi cocukken boyle eldivenlerim. Sen kime yaptin Nagihan?

nagice dedi ki...

süs eldivenleri işte.yeni öğrendim daha tamamlıyamadan size gösteriyim istedim.arkadaşımçok daha güzellerini örüyor.çanta kenarlrına filan

Adsız dedi ki...

Sana egenin incisi Aydın yöresine ait iğne oyalarını gönderdim. İnşallah beğenirsin. Selam ve sevgilerimle.
İstanbul, Kadir Sevil

manolya dedi ki...

Çok sekerler...Ben eskiden çorap olanindan örmüstüm. Içine nazara karsi sap koydum, hala kardesimin odasinda asili durur.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Bende patik örüp cantama takmistim.Ilk kez o zaman örgüye baslamistim.Sagol bize bazi seyler hatirlattigin icin sevgilerle

Adsız dedi ki...

çok şirinler..iyi fikir hiç düşünmemiştim ..düşünenin aklına sağlık senin de ellerine

Adsız dedi ki...

az önce bahsettiğin çoraplara baktım hoş görünüyorlar. İlginç ama şirinler.

incikboncuk dedi ki...

evet benim de vardı, heybe desenli çantanım kenarına asardım.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails