23 Ağustos, 2005

LİLA ÖRÜMCEK ŞAL


Lila sevdamı hepiniz biliyorsunuz sanırım.İnanılmaz seviyorum.Lila ve tonları..
Bu şalıda İstanbul'a 2. gittiğimizde yengemden özenip ördüm.
Lif ipi diye satılan iplerden 100gr. yeterli oluyor.
Şal ölçünüz kadar zincir çekiyorsunuz.(şal ölçüsü:İki kolunuzu kenarlara doğru açtığınızda bir parmak ucunuzdan diğerine kadar..)
Ben bu şal için 500 zincir ile başladım.Daha sonra kenarlardan eksilte eksilte 1 örümcek kalana kadar ödür.
Saçaklarını takarken janjanlı boncuklardan geçirerek taktım.
Yumuşak bir şal oldu.Çok güzelde duruyor.Tavsiye ederim.
DİJİTALE TAKILANLAR'a bu gün mantı maceram takıldı..
HÜNERLİELLER'DE pınar'ın havlu kenarlarını görebilirsiniz.
SİTE ÖNERİSİ Bir çok yabancı modeli bulabileceğiniz çok güzel bir adres...Posted by Picasa

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Şalını iyi günlerde kullan canım,yavaş yavaş şal zamanı geliyor serin havalarda iyi oluyor...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık Nagehan çok şık olmuş.iyi günlerde kullan.sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik cok güzel olmus.Örnek basit olunca rengi daha on plana cikariyor.Agir bir örnek olsaydi belki rengini bu kadar göstermezdi Iyi günlerde kullan.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails