08 Ağustos, 2005

BENDEN SON LİFLER


çeyizimden Son liflerim.LİF olayını şimdilik kapatıyorum.eğer gönerilmezse elimde başka lif örneği yok.
Arşivi azaltmak adına bu hafta sizleri model topuna tutuyorum arkadaşlar.
Değişik olarak tarif edebileceğim sağ üstteki lif.3kattan oluşuyor.Makina orlonu olarak yada lif ipi olarak satılan iplerden.Tek kat ip oluyor yanlız.kare olarak istediğimiz büyüklükte 3 parça örüyoruz.üst üste koyduğumuzda 2 aynı rengin arasına değişik renkteki gelecek.Benim 2 bey arası pempe.böylece beyazın arasından gözüken pembe örümcekler değişik gözüküyor.. Posted by Picasa

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hepside ayrı ayrı güzel ellerine sağlık iyi günlerde kullan sevgiler..

pınar dedi ki...

nagihan ben de kayınvalidemin yeni öğrenip benim için ördüğü bir lif var. fotoyu bilgisayara aktarınca sana gönderirim. benim çok hoşuma gitti o lif. sende beğenirsin umarım.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails