14 Temmuz, 2005

OKLAVA ÇANTA


Sevgili EMEL örneği gerçekten çok güzel anlatmış ve resimlemiş.Ama çantalar münevver Abla'nında Emel'in de bitmemiş.Bitmişini merak edenler olabilir düşüncesiyle hemen yayınlamak istedim.
Kürkçü Han Övünç Merserize 'de bir kaç resim çekmiştim ve sizlerle paylaşacaktım.Kısmet bu çantayla başlamakmış.Sahibi Rıza Bey sağolsun resim çekmeme büyük bir nezaketle izin verdi.Çok güzel iplerin ayrıca da örneklerin bulunduğu düzenli bir dükkan.İlgisi için bir kez daha teşekkürler. Posted by Picasa

19 yorum:

Serra dedi ki...

Hakikaten insanlar beklemedigim kadar hosgoruluyduler. Sen gene ip satilan bir yerde cekmissin Nagihan. Ben bir tane havlu modelini Kadikoy Umraniye minibusunde cektim. Yayinlayacagim yakinda.

saadet dedi ki...

çantanın içinde astar var mı nagihan?

akçahan dedi ki...

Merhaba
Yine güzel elişleri.Kürkçü Han benim kızkardeşlerimin de uğrak yeri.Ben oğlumun sünnetinde cibinlik almak için uğradım.Sevil Hanım sayfanızı bizim kızlara (kardeşlerim) tavsiye ettim.Ben de de güzel havlu kenarları,danteller,oyalar var,inşallah bir gün sizlerle paylaşırım.Sevgilerimle.

Tuhfe dedi ki...

Harika görüntüler Nagihan. SAdık beyin resimlerine bayıldım.

Teşekkürler.

incikboncuk dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
incikboncuk dedi ki...

Fotoğraflar için teşekkürler. Çantanın bitmiş hali çok güzel görünüyor. Makrome ipi ile örülürse daha az sarkabilir mi?

acemice dedi ki...

merhaba sizi ve diğer elişi gönüllülerini yaklaşık iki üç ay önce tanıdım ve sıkı takipçiniz oldum sizlerin sayesinde bende bir blog yaptım http://www.acemice.blogspot.com/ adresinde daha yeni olduğu için pek birşey yok ama görmenizi dilerim.. ayrıca bata verdiğiniz cesaret için bütün elişi gönüllülerine yürekten teşekkür ediyorum.
sevgilerle

acemice dedi ki...

bu arda çanta harika şalının nasıl olacağını bende merak ediyorum umarım işlerim arasında kendime birtane yapmak kısmetolur..tabi sizlerle paylaşmakta:)

sebboy dedi ki...

Merhaba

Geçen hafta derya gibi de devardıbu örgünün yapılışı.Lüleburgaz 'lı bir hanım yaptı.Bebek yeleğivb.güzelişler yapmışlar . Elişi gönüllülerine beni de kabul ederseniz sevinirim
Paylaşımların artması dileğiyle...

akçahan dedi ki...

Sitenizi linklerime ekledim.Kızkardeşlerimden birisi görev sebebi ile 10 yıl Kırklareli'nin bir ilçesinde kaldı.Kızları orada doğdu ve çocukluklarının önemli bir kısmı orda geçtiğinden kendilerini Trakyalı kabul ediyorlar.Şu an Tokat'talar,yine Babalarının görevi sebebi ile.Böylece memleket kokusu almış olacaklar.Sevgiler!

Adsız dedi ki...

CANTAA COK GÜZEL OLMUS SEVGILER...

nagice dedi ki...

herkese teşekkürler.birbirinden güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti.
sevgili şebboy aramıza hoşgeldin.kabul etmek ne demek hepinizin başımın üzerinde yeri var.
bu arada akçahan,fetiye,edalım,şebboy hepoiniz bloğuma hoşgeldiniz.
sessiz sedasız ziyaretçilrden yorumların gelmesi beni çok sevindiriyor.

nagice dedi ki...

saadetçiğim astar yoktu.içine siyah yün yerleştirilmişti.onlar model olarak bulunuyormuş.gelip gören bazı kişiler örenlere sipariş vrip ördürüyorlarmış..

Adsız dedi ki...

sev gili sevil hanim,bende bu ornegi yesil elma programinda sal olarak yapilmisi gormustum ve ucgen sekilde yapilmisti.ucgen sekilde nasil baslanacagi konusunda bir fikri olan varmi?

Adsız dedi ki...

Bu oklava örgüsü çok hoş bir şey,çantada güzel olmuş,içini astarlamak gerekir bence çok delikli çünkü...

manolya dedi ki...

Çok güzelmis gerçekten, annem programda izleyip çok begenmis, hatta yapmayi denemis ama olmamis. Ben de deneyebilirim artik, tesekkürler. Bu arada çantada aralarda boncuklar var mi yoksa ben birkaç Eminönü seferinden sonra her baktigim yerde boncuk görmeye mi basladim? Sal için de genis olarak baslayip azaltarak gitmek daha uygun gibi geliyor bu örnekte, siz ne dersiniz?
Sevgiler

nagice dedi ki...

bencede manolya şal için genişten uca gitmek kolay olacaktır.ben etol şeklinde gördüm.üçgen görmedim ama küçük bir parça deneyin.hoşunuza giderse yaparsınız derim.

Nilüfer dedi ki...

Çok hoş bir çanta özelliklede rengi çok güzel

Adsız dedi ki...

bu çanta çook güzel acaba yapımını bulabilirmiyiz.EMEL dediniz ama bloğu açılmıyor.yardımcı olursanız sevinirim..teşekkürler.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails