01 Temmuz, 2005

ALANYA'DAN EDİRNE'YE


Alanya 'dan Edirne'ye kucak dolusu sevgiler..
''Ben OLCAY NARCI ...
ben de 1973 doğumluyum ve 1 erkek çocuk annesiyim. Bende şu an çalışmıyorum. ( 3 aydır) Çoçukluğumdan beri yaptığım işlere yanihobilere dönmektende çok mutluyum.2 ya da 3 haftadır "Derya gibi " yi seyrediyorum. Ne çok ortak yönümüz vardeğil mi?Bir haftadır da elimde birikenleri nasıl değerlendiririm diye kafapatlatıyorum.Yaptıklarınıza bayıldım herbiri sanat eseri...Siz ürettiklerinizi değerlendirebiliyor musunuz? İnternet üzerinde satışyapabiliyor musunuz?
yaptıklarımdan birkaç örnek gönderiyorum.
Yazışırsak sevinirim. :)Sevgiyle...Olcay NARCI''
Sevgili olcay hnm'ın sıcacık mailini sizlerle paylaşmak istedim.Vede güzel çalışmalarını.olcay Hnm. ayrıca satışta yapabileceğini belirtti maillerinde.ilgilenenler olursa iletebilirim.
Bu blog çalışmamla nereden nereye ...dedirtecek öyle çok dostum olduki..
Edirne'den...Kastamonu,Alanya,Manavgat-Çolaklı,İstanbu,İzmir,Ankara,Hollanda,Almanya,...
İnanın çok mutlu oluyorum.


Posted by Hello

9 yorum:

Adsız dedi ki...

SEVGILI OLCAY HANIM ELLERINIZE GONLUNUZE SAGLIK NE GÜZEL SEYLER YAPMISSINIZ.BU GÜZELLIKLERI BIZLERLE PAYLASTIGINIZ ICIN SIZE VE NAGIHANA GÖNÜLDEN TESEKKÜRLER.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN.MASAALLAH..

azrail dedi ki...

wallahi ben anlasam bu işlerden bişey dicem ama anlamadım en iyisi ben size annemi vereyim...
-"Annecim bak burda el işi örnekleri var"
-"aaaaaa.kim yapmış bunları gercekten güzelmiş"
dedi.
hadi kolay gelsin

manolya dedi ki...

Çok güzelleeer! Bunlar aplike degil mi?
Ellerine saglik. Olcay Hanim nasil yapildigina dair bilgi verebilir mi acaba?
Sevgiler

Tuhfe dedi ki...

Çok zarif olmuş. Titiz çalışmışsınız belli oluyor. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş
hatice

incikboncuk dedi ki...

Nefis olmuş, yapanın ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Tüm güzel dilekleriniz için teşekkürler...
Patcwork tekniklerinden biri aplike. Tümü el de yapılıyor. Kalıbınızı hazırlıyorsunuz. İnternette bir sürü sitete ücretsiz kalıplar var. Daha sonra da kumaşlarınızı. Oğlum doğmadan önce hazırladığım yatak örtüsü ve yastığı hariç (sadece yastığı göndermiştim) hepsinde evdeki kumaşlardan yararlandım. Önemli olan bu zaten evdeki eskileri değerlendirmek. Kalıbınızı biraz daha kalınca bir kağıda parçaları na göre aktarıyorsunuz. Kurslarda resim kadığı kullanılıyor. Ama evdekileri değerlendireceğiz ya , ben orada da dergiler den faydala nıyorum. Kalın dergi sayfalarını kullanıyorum. Kalıplara göre kumaş larınızdan pay bırakarak kesiyor sunuz. Bu kumaşları kalıplarınızın etrafına teğelliyorsunuz.Sonra kalıplar otursun diye iyice ütülüyorsunuz.Sonrada kalıpları birbirine çitiyorsunuz. (ince ince birleştiryorsunuz). Bİr kez daha ütüve kağıt kalıpları söküyoruz. Elyafla hazırladığınız zemine oturtarak kalıbın tamamını zemine yorganlıyorsunuz. Biraz meşakkatli ama keyifli...
Kolay gelsin :)

nagice dedi ki...

olcay hnm. yanı sıra banada yazılan güzel sözlere hem olcay hem kendi adıma teşekkür ediyorum.
sevgilerle..

Adsız dedi ki...

International Hotel Alanya Turkiye - Toraman Tourism tarafından desteklenmektedir. Kaliteli servisleri, tarihi ve doğal güzellikleri ile hizmet vermektedir.
Adres : Keykubat cad. No:113
Tel : 0242 5131195
Fax : 0242 5127542
Web : http://www.toramantourism.com
E-mail : interhotel@toramantourism.com

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails