20 Haziran, 2005

SARI ŞEKER


Bu hafta daha öncede bahsettiğim gibi Azatlı Köyü ziyareti sırasında evin marifetli gelini Hafize'nin yapmış olduğu birbirinden güzel elişlerine yervermek istiyorum.Okadar çok ki nasıl eklesem bilemiyorum.
Ben örnekleri görünce şaşırmış olmalısınız ,bunlar ne çığlıklarıyla kafayı yedim.Dahada çekemdiğim bir sürü örnek kaldı.
Bu havlu bir kenarı içine 1o motif yapılarak köşe olarak 4-3-2-1- doldurulmuş.Motifler sarı ve beyaz floş ip kullanılarak yapılmış.
Kenar oyasıda aynı renklerden örülmüş.inci ve kurdelelerle süslenmiş.
Ayrıntılı olarak görebilirsiniz. Posted by Hello

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hAFİZE NİN ELLERİNE SAGLIK NEKADAR GÜZEL OLMUS IYI GÜNLERDE KULLANSIN

nagice dedi ki...

valla kıyılmaz doğru söylüyorsun.ama işte yinede yaparız değil mi?

ruchan dedi ki...

Çok güzel , çok şık. Yapan kişinin ellerine sağlık. Güle güle kullansın. Ben model çıkaramıyorum ama resmi kaydedip anneme göstereceğim. Çok beğendim.
Sevgilerimle:)

Reyyan Demir dedi ki...

Mrb

Bu havlu cok sik olmus,cok begendim

sevgilerle
Reyyan

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails